dinsdag 24 augustus 2010

Home again

Zondagavond thuis gekomen van 4 dagen Birminghammen met Emmy en Willy. Een leuke ervaring. Toen ik voor het eerst de hal binnenliep dacht ik ‘Is dit nou alles’ maar zelfs op de 4e dag ontdekte ik nog winkeltjes en quilts die ik nog niet eerder gezien had. Natuurlijk ook even gekeken hoe mijn Einstein erbij hing. Niet helemaal goed vond ik want hij hing op een dwarswandje waardoor je er niet op afstand naar kon kijken terwijl dat eigenlijk wel moet. Maar, je kan niet alles hebben en de dwarswandjes moeten ook vol. In ieder geval beter dan dat je aan de buitenkant van de tentoonstelling hangt, dan hoor je er toch net niet bij. Emmy vond dat ik met mijn Einstein op de foto moest, dus voila, hier sta ik dan. Zoals je waarschijnlijk wel ziet hou ik niet zo van ‘op de foto moeten’. Ik heb het toestel liever in handen.

Natuurlijk ook het een en ander ingekocht. Als ik de uitstalling zo bekijk zie ik mijn lievelingskleur rood wel genadeloos naar boven komen. Vooral de klossen garen van Oliver Twist en Valdani vind ik erg mooi.

Sunday evening I came home from 4 days Birmingham. A nice experience. When I walked in the exhibition centre the first time I thought ‘is this all’, but even on the 4th day I discovered quilts and shops I hadn’t seen before. Of course I had to take a look how Einstein hung. Not completely to my satisfaction because he was on a cross wall so one couldn’t look at it from a distance. Which the quilt needed. But, you can’t have it all and something must be on the cross wall anyway. It could be worse: hanging on the outside wall. Emmy insisted on being photographed with my Einstein, so here I am. As you can see I don’t like ‘being on the photo’. I’d rather have the camera in my hands.

Of course I bought some. Looking at it you can see my favourite colour red shining through.
I specially like the Valdani and Oliver Twist yarns.

7 opmerkingen:

simone zei

Is dat alles? Waarom kon je koffer dan niet dicht.............We hebben weer genoten, volgend jaar weer?

Nienke zei

Maar zo zien wij hem mooi op een afstand, en bovendien heb je een leuk patchworkshirt aan ;-).
Als rood je favoriete kleur is, wat is dan je favoriete mix om zelf rood te verven? Just checking, ik ben op zoek naar het mooiste rood: verfvirus.blogspot.com/2010/08/mooi-rood.html

Suus zei

Je einstein is erg mooi. En de garens om te kwijlen.

Liesbeth Wessels zei

Je staat mooi op de foto. Een Einstein waardig. Zo zou hij er ook op staan. Maar toch jij stond daar maar zo. Wij niet...... groet liesbeth

Marion zei

Gefeliciteerd dat je mocht hangen in Birmingham, weer eens wat anders als op de ATT vorig jaar. Ook het artikel in het SAQA nieuws mag je trots op zijn.

Corryna zei

Wat een fijn uitstapje moet het geweest zijn als je zelfs op dag vier nog ontdekkingen kunt doen. Je was daarbij ook nog in goed gezelschap. Leuk!
Het valdani garen heb ik ook. Het is heel mooi garen, maar in sommige gevallen vind ik het wat te dun.
Die stempels zien er ook mooi uit.

Het artikel waar Sonja over schrijft ken ik niet. Wil je dat hier laten zien?

Anoniem zei

Leuke foto! Ik vond je quilt niet verkeerd hangen hoor....ik herkende Albert al direct bij binnenkomst.

Als dit DE zak met inkopen is dan heb je inderdaad geen katten-in-de-zak gekocht....moooooooooi

Zo, en nu ga ik even checken waarom je niet op mijn blogrol staat...