woensdag 12 maart 2008

Quilt and patchwork days Rijswijk

Een van mijn quilts gaat naar de quilttentoonstelling tijdens de quilt- en patchwork dagen in Rijswijk. Het gaat deze keer niet anders dan andere keren. Alle nare karweitjes uitgesteld tot het laatst, dus nog even snel een tunnel achterop maken, label erop stikken en een hoes opduikelen. Ik haat die klusjes! In die tijd wil ik allemaal andere, leukere dingen doen. Aan de andere kant vind ik het toch wel erg leuk als je quilt ergens hangt, niet zeuren dus. Het leukst van een tentoonstelling vind ik stiekem luisteren wat anderen van je werk vinden. Ik verheug me er al op.

One of my quilts will be on the Quilt and Patchwork days in Rijswijk. This time it’s the same as ever. All unpleasant jobs have been putting off until the end. So now I have to make a hanging sleeve, a quilt label and a bag. I hate it, I want to spend my time doing other, nicer, things. On the other hand, I like it when it’s on a show, so don’t bug! What I like about having a quilt on a show is sneaky listening to other peoples comment on your work. I am looking forward to it. Sneak preview.

11 opmerkingen:

Donna zei

hope the sewing you're not as fond of goes quickly and you're able to return to other quilt projects soon :-)

I love the interplay of hte circles and squares...

Ati zei

Geweldig wat een leuke vrolijke quilt. Sucses op de tentoonstelling!

Willy zei

Oh, oh, oh wat mooi weer. Verheug mij er op deze (nog eens) in het echt te zien.

Emmy zei

gefeliciteerd Sandra het is weer een prachtige quilt geworden

Corryna zei

Mooie quilt Sandra! Vrolijke kleuren ook. Eens moet ik ook oefenen met vrijere vormen quilten. Dat heb ik nog niet gedaan. Wel heb ik gehoord hoe het moet. Het klonk niet zo ingewikkeld, maar ja, doen is iets anders...
Deze van jou ziet er in ieder geval heel geslaagd uit! Misschien dat ik hem nog in het echt kan bekijken, want ik denk er over om naar Rijswijk te gaan.

Corryna

Anoniem zei

O leuk, leuk, leuk! Ik ga ook naar Rijswijk en dan kan ik je quilt in het echt zien! Geweldig!

Klazien zei

Wat leuk sandra dat je quilt mag hangen. Ik ga hem zeker bekijken. Wij staan daar drie dagen op het creagedeelte. Als ik reacties hoor zal ik die aan je vertellen.

Klazien zei

Sandra van harte met je prijs. Geweldig

Corryna zei

Sandra ik wilde je net vragen hoe het vandaag was in Rijswijk. Morgen ga ik zelf. En nu zie ik dat je een prijs hebt gewonnen met je quilt? Geweldig. Van harte gefeliciteerd! Zodra je tijd hebt hoor ik er graag meer over en over hoe je de beurs vond.

Maya zei

Ik heb hem vandaag in het echt bewonderd en hij is nog mooier dan op de foto!

Lynn Cohen zei

I am adding you to my blog roll.
You are NOT a beginner, if that is true then I am a not even gotten started yetter.
LOL

This is a wonderful piece. I love the colors the shapes all of it.
And I hear you about shows. I am going to be in my first ever juried art show starting tomorrow.
And I can't wait to go and hear other's commenting (I hope) on my works hanging there. How fun.