maandag 4 maart 2013

Geinig / Funny

Misschien ben ik wel de laatste die deze ontdekking doet maar ik liep tegen een leuke site aan.
Een textielwoordenboek LINK.  Nederlands, Frans, Duits en Engels. Je kan je start taal kiezen en dan krijg je de vertaling in de andere 3 talen. Kan nog wel eens handig zijn. Daar wilde ik jullie deelgenoot van maken.

Maybe I am the last one to find out, but I discovered a nice website. A textile terms translator. LINK. Dutch, French, German and English. Choose your starting language and you can see the other three translates. Could be handy. I wanted to share it with you all. 

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Nou, je bent niet de laatste, want ik kende het ook nog niet!
Bedankt!

Ineke zei

Altijd handig. Dank je wel. Nooit gezien.

Joke Hardenbol zei

Ik kende het ook niet, maar heb het nu onder favorieten gezet. Leuke link. Normaal gesproken krijg je noch op Google noch in een woordenboek een vertaling van de meeste textieltermen.

christina zei

helemaal nieuw voor mij. Dus je hebt al een aantal dames blij gemaakt. Dankjewel. Hij staat nu bij de bladwijzers

janneke zei

Wat een handige site! Ik kende hem ook nog niet. Dank je.

Anoniem zei

Bedankt!