dinsdag 9 oktober 2012

Trots / Proud

Gisteren leuk nieuws gehad. Tot mijn grote vreugde en verbazing is mijn werk ‘Behind the facades’ is geselecteerd voor de QuiltNational van 2013. Onder het mom van ‘Nee heb je, ja kan je krijgen’ heb ik het werk van de zomer ingestuurd. Vandaag druk met alle benodigde formulieren invullen en uitzoeken hoe ik hem het handigst richting Ohio verstuur.

Good news yesterday. To my great joy and surprise my work ‘Behind the facades’ is selected for Quilt National 2013. under the pretext of ‘nothing ventured, nothing gained’ I answered the call of entry. Today I am busy with all forms and administration and unravel how to ship it to Ohio.

11 opmerkingen:

Marloes zei

Gefeliciteerd!!! En sukses met het papierwerk. Hoe lang ben je de quilt kwijt? Ik herkende nog wat namen, wow, daar sta je goed tussen!!!

Hannie de Beer zei

Proficiat Sandra! Ik zie er bekende namen bij staan,dus een hele eer! Komt de tt ok in Nederland?

Joke Hardenbol zei

Gefeliciteerd! En succes met regelen van de verzending. Daar komt geloof ik nogal wat bij kijken.

Anoniem zei

Dat is volgens mij heel moeilijk, he, daar te mogen hangen? Super!

Beth zei

Congratulations. Much deserved.

magsramsay zei

Congratulations- I'm thrilled for you!!!

simone zei

Van harte gefeliciteerd, dat is nog eens een erkenning van je inspanningen!

janneke zei

Gefeliciteerd geniet ervan!

christina zei

Proficiat. Dat is pas leuk nieuws.

DIYTextile zei

Gefeliciteerd! Ik vind het ook fijn dat je je Einstein in de US heeft gekocht! Veel succes! Ginni

Margeeth zei

Gefeliciteerd.
Ik zou hem niet met postnl sturen, dan loop je het risico dat hij er meer dan 3 maanden over doet en pas als de tentoonstelling is afgelopen aankomt.....