zondag 6 mei 2012

Voorbereiding / preparation

Geen betere voorbereiding dan een rustige. Even lekker een paar dagen op vakantie geweest. Met lief en zonder kids, heel relaxed dus. Alsof ik verder niets te doen heb. Wel een prachtig stukje Nederland verkend, de natuurgebieden De Weerribben en De Wieden. Echt supermooi daar, met leuke kleine dorpjes en met een enorme hoeveelheid vogels. Genieten.

No better preparationt then a quiet one. I had a short vacation. With my love and without the children, so very relaxed. As if I have nothing left to do. We visited a lovely part of the Netherlands, the nature reserves De Wieden and De Weerribben. Areas of really outstanding beauty with pretty little villages and a huge amount of birds. Enjoying.



Nu thuis nog even genoten van het volgende blad waar ik in sta, de nieuwe Quilt&Zo. De komende dagen nog even hard aan de slag, bepalen welke quilts ik meeneem, de laatste latjes zagen, kaartjes voor bij mijn werk maken, heel veel inpakken en dan donderdag richting Karlsruhe.
Back home now and continuing enjoying the article in the next magazine I am in, the Dutch magazine Quilt&Zo.
The next few days a lot of things to do, decide which quilts I will show, sawing the last strips/slats (don’t know how it’s called in English), make info tickets for my quilts, pack a lot of things and travel to Karlsruhe on Thursday.

5 opmerkingen:

Beth zei

Good to read your blog again. Congrats on the magazine and the best of success to you in the show.

Hannie de Beer zei

Fijn dat je er nog uit bent geweest.Wat opladen voor de drukke dagen in Karlsruhe!
Gisteren heb ik de Quilt en Zo gekocht en in de trein meteen het artikel over jou gelezen,erg leuk! Ook de workshop goed bekeken, natuurlijk ga ik dit ook uitproberen. Heel veel succes in Karlsruhe!

marjolijn zei

Heel veel succes in Karlsruhe en het komt vast allemaal goed. Leuk je artikel in de Q+Z. Die techniek ga ik ook zeker uitproberen.
gr. Marjolijn

Joke Hardenbol zei

Veel succes in Karlruhe!. Ik was vorige week ook een daagje in de Weerribben en aan de foto te zien hebben we hetzelfde stuk gefietst. Kalenberg heette het dorp geloof ik.Alleen per fiets en boot kun je daar je huis bereiken.

christina zei

Oh wat zul jij stralen na dat prachtige artikel in Q en Z!

Veel plezier in Karlsruhe