maandag 14 januari 2008

Zo, dat is gelukt

Al weken het plan om alles wat ik uitspook met textiel vast te leggen in een weblog, maar het kwam er steeds niet van. Je ziet het, uiteindelijk toch gelukt. Ik ben natuurlijk van plan om mijn weblog regelmatig bij te houden. Of deze optimistische insteek behouden blijft? De tijd zal het leren!

A few weeks ago I wanted to make a weblog about my textile adventures, but I didn't have the time. But, in the end I managed, as you can see.
Sure I intent to update my blog regular. Maybe this is a bit optimistic, but I'll try. Time will tell.

2 opmerkingen:

Willy zei

Gefeliciteerd Sandra. Wat mooi en wat een mooie kleuren! Ik heb nog niet eens alles goed gelezen en bekeken, maar ik wil zo graag als eerste reageren. Nu kom ik elke dag even op blogbezoek.
Geweldig!!!

Anoniem zei

Hoi meid, wat een leuke dingen maak je. Ik ben heel benieuwd en wil graag een keer langs komen, want onze jongste dochter gaat op een kamer in Den Haag wonen en de kamer wordt heel veel roze.
Ik zou graag bij jou iets willen kopen voor op haar muur.
En natuurlijk wil ik ook wel eens zien hoe je ze maakt.
Ik loop ook altijd te zoeken naar orginele verjaardags kadootje,
heb je ook kleine dingen?
Sandra ik vind je geweldig knap.
Beter dan werken nietwaar.