dinsdag 8 september 2009

Kleine dingen / small things

Normaal hou ik me verre van ATC’s en andere ruilobjecten gewoon omdat ik een ontzettende hekel heb aan kleine werkjes. Nou weet ik wel, je kan gewoon een grote maken en vervolgens stuksnijden maar op een of andere manier staat het me tegen. Vorige week beweerde Corryna dat ik nou echt de enige was die haar nog geen kaart had gestuurd. En aangezien ze in levende lijve voor me stond toen ze dat zei geloofde ik het meteen. Dus, bij deze Corryna, speciaal voor jou, een kaart, hij is inmiddels onderweg. Ineens leek het huiswerk van Quilten Speciaal, twee zelfportretten van iets van 20 bij 20, lang zo klein niet meer. Ook maar even maken zo meteen.

Usually I stay far from ATC’s and other trading objects because I dislike small work very much. Yes, I know, you can make one large piece and cut it into pieces but by some means or other I can’t stand it. Last week Corryna stated that I was just they only one who didn’t sent her a card. And since she was standing in person in front of me I believed her right away. So, herewith Corryna, especially for you, this card is right on it’s way now.
Suddenly the homework of Quilten Speciaal, two self portraits of about 20 x 20 seemed not small anymore. I think I’ll make them right away.

6 opmerkingen:

Ann Christy zei

Lucky Corryna. That is a beautiful card Sandra. You should do more - here speaks someone who has done large pieces but now loves working small.

Maggi zei

So much depth in such a small card. Corryna will surely love it.

Corryna zei

Hahahahahaha geweldig. Ja ik heb van IEDEREEN al één. De kaart ziet er prachtig uit Sandra. Als je het leuk vindt, maak ik er ook één voor jou. Ik zal wel niet zo snel zijn als jou, maar het zal wel voor jou gemaakt zijn :-).
Jouw kaart vind ik echt heel erg mooi. Ik kijk er naar uit.

Corryna

Marloes zei

Mooie kaart geworden, je mag mij er ook wel eentje sturen ;-)
je had echt zin in dat huiswerk zeker, maar als jij je even boos maakt heb je dat toch zo af? Ik ben ook nog bezig, gewoon te laat begonnen en nu teveel andere dingen te doen. Tot zaterdag!

Lynn Cohen zei

I saw this and thought it so pretty and wondered if it could be traded and lo and behold only to learn you have already traded it. Now given your great dislike for working on small things I don't dare ask for anything. I guess you could send me something LARGE and I'll send two ATCs in exchange. LOL Just kidding.

Emmy zei

zie je wel je kan het in het klein ook