zondag 28 april 2013

Nog even wachten ... / Wait just a little while ...


Ze zijn al ergens in Nederland, onze boeken, morgen het laatste stukje transport. Spannend hoor, kan bijna niet meer wachten.
Tijdens de Quilt Expo in Veldhoven (3, 4, en 5 mei) komt ons boek officieel uit.
Het promotiemateriaal is ondertussen al wel gearriveerd. Met dank aan mijn broer. Die was heel druk om heel Amsterdam vol te hangen met oranje, rood, wit en blauwe vlaggen en vaandels maar vond toch nog even tijd om ons spandoek te maken. Gelukkig ook met oranje!

They are somewhere in the Netherlands, our books, tomorrow the last leg of the transport. I am very excited, can’t hardly wait anymore.
During theQuilt Expo in Veldhoven (3, 4 and 5 May) our book will come out officially.
The promotion material has arrived. Thanks to my brother. He was very busy decorating the city of Amsterdam in orange, red, white and blue for the coronation of the king but he managed to find time and opportunity to print my banner as well. Lucky it was orange as well. 

8 opmerkingen:

Ineke zei

Spannend hoor. Ik zag het op de mail van "Mijn Eigen'.

Ellen zei

Stoer hoor,kunnen we het boek kopen in Veldhoven!!!!!!!!

Marion zei

Kan ik alvast 'n boek bestellen??

Hannie de Beer zei

Geweldig! Kunnen we het in Veldhoven ook kopen?

Els zei

Mmmmm erg benieuwd naar het boek ...!

Nienke zei

Oh wat superspannend en leuk, gelukkig zit ik front row in Veldhoven!

marjolijn zei

Wat spannend! Is het er inmiddels?

Beth zei

How exciting. I will see if I can get a copy. If not, next year in the Netherlands!!