donderdag 17 juni 2010

Dit kon ik niet weerstaan… / Couldn’t resist this


Eerder deze week moest ik even snel wat boodschappen doen in een plaats waar ik niet zo vaak kom. Onderweg passeerde ik dit veld. Helaas had ik weinig tijd en geen fototoestel bij me. Vandaag nog even terug gegaan, met fototoestel. Absoluut een van de mooiste bloemen die ik ken, komt waarschijnlijk ook omdat mijn lievelingskleur rood is. Er stonden er duizenden, er een paar honderd foto’s van gemaakt. Een heerlijk uurtje doorgebracht in een zonnig veld. Echt genieten.

Earlier this week I had to do some shopping in a place I seldom visit. On my way I passed this field. Unfortunately I didn’t have much time and no camera with me. Today I returned with my camera. I think it’s definitely one of the most beautiful flowers. Maybe because my favourite colour is red. There where thousands of them and I took a couple of hundred photo’s. I spent a lovely hour on a sunny field. Really enjoyed it.

4 opmerkingen:

Maggi zei

The epitome of summer. Thank you for sharing your glorious photos

Linda Robertus zei

Geweldige foto's!

Margeeth zei

Wat mooi, waar is dit?

Corryna zei

Prachtige foto's. Ik ben er net zo gek op als jij. Ze zijn zo mooi om te zien. Helaas heb ik in mijn tuin alleen oranje.
Wat een weelde om zo'n mooi veld in de buurt te hebben.