woensdag 11 maart 2009

Huiswerk / homework

Mijn huiswerk voor de volgende les van Quilten Speciaal is nog nooit zo snel klaar geweest als deze keer. Meestal ben ik een last minute werker, maar deze keer vond ik het huiswerk wel erg leuk om te doen. Ik heb nog anderhalve week dus misschien maak ik nog wel een huiswerkje. Hier vast een sneak preview. De rest volgt na de volgende lesdag.

My homework for Quilten Speciaal has never been finished as fast as this time. Most of the time I am a last minute finisher but this time the homework was very nice to do. I still have one and a half week so maybe I’ll make another piece as well. Here a sneak preview. More details after the next class.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Sandra, dat ziet er al veelbelovend uit! Ik dacht al dat dit helemaal jouw ding was! Zelf heb ik er aanmerkelijk meer moeite mee...

Margeeth zei

Leuk he, die lessen van Cherilyn Martin. Waren, samen met de lessen van Els van Baarle, voor mij ook het hoogtepunt van de cursus tot nu toe.

Marjon zei

Ziet er spannend uit. Ben heel benieuwd hoe het geheel is geworden.

Marjon

Corryna zei

Dat ziet er mooi uit. Ik kijk uit naar de rest. Leuk he om zo vrij bezig te zijn. Ik kan wel zien dat je dit goed in de vingers hebt.

Anoniem zei

Wat een mooi effect krijg je met dat - ja wat is het - netwerk? Ik ben nieuwsgierig...

Lynn Cohen zei

Again very pretty...am wondering what all the materials used are?