vrijdag 31 oktober 2008

Inspiratie, wat is dat / Inspiration, what’s that

Pff, soms heb je dat wel eens, geen inspiratie. Nu dus. Ik wil aan van alles beginnen maar echt beginnen, ho maar. Ik heb veel zin in mijn eigen opdracht voor de Dutch Bag Ladies, Storm. Ik weet ook al wel wat ik ga maken, geen idee wat me tegenhoudt om te beginnen. Verder moet ik nog aan de slag met de Haiku opdracht van Emmy, geen idee wat het gaat worden en de Stellar opdracht van Around the World in 20 Quilts roept me ook toe. Die laatste heb ik niet zo’n zin in. Het moet in A4 en dat vind ik toch wel zo’n geweldig gepriegel. Mijn jas vordert wel gestaag, de kraag is bijna klaar. Het wordt ook zoals ik het in gedachten had. Gelukkig maar, want daar kan ik ook zo van balen als mijn handen niet kunnen wat mijn hoofd al uitgedacht had. Om mezelf toch in beweging te krijgen maar wat voor me uit zitten naaien. Dat leverde dit lappie op.

Pff, sometimes it happens, no inspiration at all. That’s now. I want to start a lot of things but really starting, forget it. I fancy my own project for the Dutch Bag Ladies, Storm. I already know what to make, so I don’t know what’s preventing me from starting. Furthermore I have to make a start with the haiku assignment Emmy gave us, I haven’t got the faintest idea what that will become. Also the Stellar project of Around The World in 20 Quilts is shouting at me. But I’m not in the mood for that one yet. It have to be in A4 size and for me that’s such an enormous finicking. My coat is still going strong. The collar is almost finished. It’s becoming as thought of. Thang God for that because I always get sick of it when my hands doesn’t seem to make what my head already thought out. To get myself going I just doodled around on the sewing machine with this result.

Geen opmerkingen: