donderdag 14 februari 2008

Opruimen/ Cleaning up

Je kent het vast wel. De probeersels stapelen zich op, en wat moet je er allemaal mee.
Mijn standaard oplossing is dan het maken van kussens, kleine tasjes of boek omslagen. Op zich ook geen gek idee want ik ben van plan in juni op een lokale kunstmarkt te gaan staan met mijn frutsels. En stel je voor dat iemand het koopt, dan kan je maar beter ook wat voorraad hebben. Vandaag maar eens even begonnen aan wat boekomslagen. Ging trouwens nog bijna fout, ik was iets te fanatiek aan het werk met de heating tool en toen vatte er iets vlam. Nu zit er een decoratief gat in.

You probably know it as well. Your experiments are mounting up but you don’t know what to do with them. My default solutions is to make some pillows, little bags or book covers. In my case not a bad idea as well because I intend to sell my work in June on a local arts and crafts market. And just imagine that someone want’s to buy something, than I’ll better make some stock. So today I started to make book covers. It nearly went wrong. I was a bit fanatic with the heating tool and something catch fire. So now there is a decorative hole in one of my objects.

1 opmerking:

Ati zei

Hallo, vond je blog via Emmy. Heel apart werk maak je, ik heb je bij mijn blogreader gezet en hoop dat je blijft bloggen :)